Lönsamt är det inte. Det innebär ju en kostnad som inte ger någon besparing. Såvida du inte ska in och peta i rören lite då och då och tänker använda saneringsfirma varje gång.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.