Hej,
Hur byter jag lampa på denna spotlight? Spotlighten sitter i badrum.
Har försökt att snurra på den, men den sitter som berget. Har även försökt komma åt med en kniv mellan gummiringen och glaset, men utan framgång. Tillslut har jag testat med en kniv på utsidan av lampan varpå lampan lossnade lite från taket, se bild 2. I bild 2 syns en liten glipa mellan lampa och tak när jag drar lampan nedåt mha en kniv (det drar även lite från glipan när jag öppnar upp den). Ska jag dra hårdare för att få ut lampan eller hur gör jag?
Tacksam för hjälp från er mer kunnigare 👍
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har försökt att snurra på den, men den sitter som berget. Har även försökt komma åt med en kniv mellan gummiringen och glaset, men utan framgång. Tillslut har jag testat med en kniv på utsidan av lampan varpå lampan lossnade lite från taket, se bild 2. I bild 2 syns en liten glipa mellan lampa och tak när jag drar lampan nedåt mha en kniv (det drar även lite från glipan när jag öppnar upp den). Ska jag dra hårdare för att få ut lampan eller hur gör jag?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "spotlight bytare"
Spotlightbytare Wolfcraft
Byt ut spotlights enkelt
99 kr inkl moms
Läs mer
Den sitter förmodligen med fjädrar, så prova dra försiktigt rakt nedåt.G GustenGurra skrev:Hej,
[bild]
[bild]