S
Elsmurfo skrev:
Nu är jag inte riktigt med, varför skulle det bli problem med just denna dörr?

Till alla:
Dörr 1-4 har dessa mått: Höjd 204, Bredd 82.5 (en av dessa är badrumsdörren)
Dörr 5 har detta mått: Höjd 204, Bredd 72.5
Dörr 6 har detta mått: Höjd 194, bredd 82.5

Huset är byggt år 1983.
frostade glaset tänkte jag päå

Elsmurfo skrev:
Nu är jag inte riktigt med, varför skulle det bli problem med just denna dörr?

Till alla:
Dörr 1-4 har dessa mått: Höjd 204, Bredd 82.5 (en av dessa är badrumsdörren)
Dörr 5 har detta mått: Höjd 204, Bredd 72.5
Dörr 6 har detta mått: Höjd 194, bredd 82.5

Huset är byggt år 1983.
1-4 M9x21
5 M8x21
6 M9x20

En spegel menar du typ contur.

Contur finns även med runt frostat glas.
http://www.mindorr.se/innerdorrar/vitmalade-innerdorrar/innerdorr-contur-runt-glas
http://www.mindorr.se/innerdorrar/vitmalade-innerdorrar/innerdorr-contur-runt-glas-aluminiumring

Redigerat:
Dessa dörrar är det jag tittat på, återförsäljare ej spikat (öppen för förslag, men jag bor i norrbotten).

Dörrar
Dörr med glas

Redigerat:
Elsmurfo skrev:
Dessa dörrar är det jag tittat på, återförsäljare ej spikat (öppen för förslag, men jag bor i norrbotten).

Dörrar
Dörr med glas
Var du väljer att handla innerdörrar är helt upp till dig och jag tror inte att det är någon större skillnad på dörrarna om det ens är någon överhuvudtaget.
Har du nära till byggmax så handla där, jag tycker personligen att det är enklare att kunna ta sig fysiskt till återförsäljaren om det skulle uppstå någon reklamation.

en liten fråga till TS vet att inlägget är två år gammalt men vet du vilken leverantör du har på din dörr?? skulle vilja köpa likadana men hittar inte riktigt någon återförsäljare som har.. =/

BirgitS
matte2017 skrev:
en liten fråga till TS vet att inlägget är två år gammalt men vet du vilken leverantör du har på din dörr?? skulle vilja köpa likadana men hittar inte riktigt någon återförsäljare som har.. =/
Hej och välkommen till forumet!

Om du menar de gamla dörrar som finns på bild i början av tråden och som Elsmurfo bytte ut för två år sen så var de ju 35 år gamla och det är inte sannolikt att de fortfarande tillverkas.

KnockOnWood skrev:
Du behöver bara bestämmer kulör. Skall vara vitt förstås :x
Vad får dig att tro vitt? När man tröttnat på uringult är det ju naturligt med bajsbrunt ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.