3 935 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
byta inbyggd mikrovågsugn
Hej
Vår inbyggda mikrovågsugn har gått isönder och vi vill köpa en ny. Kan någon förklara måtten? Jag hittar ett mått som säger att höjden på hålet i skåpet ska vara 380 och ett där det är mindre, 360, men själva mikron är lika stor på båda skisserna. Vad är det för skillnad??
Hälsningar
Sanne
Vår inbyggda mikrovågsugn har gått isönder och vi vill köpa en ny. Kan någon förklara måtten? Jag hittar ett mått som säger att höjden på hålet i skåpet ska vara 380 och ett där det är mindre, 360, men själva mikron är lika stor på båda skisserna. Vad är det för skillnad??
Hälsningar
Sanne
Klicka här för att svara