Hej,
Behöver byta golvvärmetemostaten i tvättstugan. Ny inköpt. Drog ur den gamla golvgivarkabeln vilket inte var så smart inser jag nu. Får fan inte tillbaka den (eller den nya). Det tar stopp antagligen där den kröker vid golvet. Någon som har ett bra tips på att lösa detta? Försökt med ståltråd.
 
Smörj med en liten skvätt silikonspray så kan det gå, spruta LITE på givaren och i röret/slangen.
I värsta fall får du öppna upp väggen på "utsidan" så att du kommer åt slang/rör.
 
  • Gilla
Spiffen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.