Hej,
Behöver byta golvvärmetemostaten i tvättstugan. Ny inköpt. Drog ur den gamla golvgivarkabeln vilket inte var så smart inser jag nu. Får fan inte tillbaka den (eller den nya). Det tar stopp antagligen där den kröker vid golvet. Någon som har ett bra tips på att lösa detta? Försökt med ståltråd.