Hej!
Detta uttag har havererat dvs det går inte att få denna på plats längre och elektrikerna har inte tid förrän om en vecka eller två. Så jag känner att det är bättre att byta än låta den hänga så här...
Jag har bytt uttag tidigare så jag är säker på proceduren, men inte vilken som är fas och nolla (har ingen mätare). Någon som har en idé om vad som är vad här?
Är den svarta alltid fasen?
Fick dock höra att det inte ska spela någon roll hur man kopplar ett vanlig vägguttag, någon som kan styrka detta?
Detta uttag har havererat dvs det går inte att få denna på plats längre och elektrikerna har inte tid förrän om en vecka eller två. Så jag känner att det är bättre att byta än låta den hänga så här...
Jag har bytt uttag tidigare så jag är säker på proceduren, men inte vilken som är fas och nolla (har ingen mätare). Någon som har en idé om vad som är vad här?
Är den svarta alltid fasen?
Fick dock höra att det inte ska spela någon roll hur man kopplar ett vanlig vägguttag, någon som kan styrka detta?
Det kvittar vilken som är fas och nolla. Jorden är viktig att hålla ordning på, men det har du ju inte någon.
Klicka här för att svara
