Har en kommod där fronterna har fått lite stryk, resten av kommod och handfat är OK.
På handfatet står det "aspen" och det märket verkar vara uppköpt av INR.

Skulle därför vilja får tag på 2 nya fronter, i storleken 65x20 cm och 65x31 cm.

På höjden finns det flex då front skruvas i låda, så jag kan anpassa fronterna men summan av de två fronterna behöver bli 51-52 cm. Bredden däremot behöver vara 65 cm. Vita, typ mdf.

Någon som har någon idé vart jag kan få tag på det? Verkar vara nått specialmått.

Cheesen
K Krillehus skrev:
Har en kommod där fronterna har fått lite stryk, resten av kommod och handfat är OK.
På handfatet står det "aspen" och det märket verkar vara uppköpt av INR.

Skulle därför vilja får tag på 2 nya fronter, i storleken 65x20 cm och 65x31 cm.

På höjden finns det flex då front skruvas i låda, så jag kan anpassa fronterna men summan av de två fronterna behöver bli 51-52 cm. Bredden däremot behöver vara 65 cm. Vita, typ mdf.

Någon som har någon idé vart jag kan få tag på det? Verkar vara nått specialmått.
Det fixar väl vilket lokalt snickeri somhelst. Hade du inte bott i så ocentralt så hade jag snabbt endera kunnat sno ihop fronter till dig eller ge tips på lokala snickare som ordnar det på nån dag.

man kan ju posta saker så om du har nått tips så?

Cheesen
K Krillehus skrev:
man kan ju posta saker så om du har nått tips så?
Dom jag känner till vill mäta själv.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.