Altandörr samt sidorutan till entren är två glas, tänkte åtgärda detta men vad ska man köpa?
Enkel glas, 6 mm lågenergiglas eller 2 glas kasset, Isolerglas 20mm med argongas (1.28 uvärde)
Får plats med båda och jag förstår att man monterar rutan på insidan av huset och låter den på utsidan sitta kvar. Nya rutan ska var tät men den på utsidan ska inte vara det, hur uppnår man det?
Altandörren går att öppna så att den delar på sig så den borde inte vara tät men den vid entren ?