Hej!
Behöver byta ut ett Schneider Connect Aktor (relä) puck till en Plejd CTR-01 men går bet på kopplingen på Connect Aktor pucken. Finns det någon som kan hjälpa mig med ett förslag då jag trots lång tid sökt på ett schema för Connect aktorpucken men ej funnit något på nätet. Tänker inte använda det med någon knapp/tändtråd utan endast via Plejd appen. har flera andra Pjejdar med en GW.

• Närbild på Schneider Connect Aktorpuck för elinstallation med trådar anslutna och teknisk specifikation synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Plejd CTR-01 releactor puck i blått och vitt utan anslutna kablar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Plejdpucken har till skillnad från den andra ingen potentialfri utgång så det beror på hur det är kopplat, är den svarta ihopkopplad med en av de bruna?

• Gilla
Stefan_Kba
  • Laddar…
alm82 alm82 skrev:
Plejdpucken har till skillnad från den andra ingen potentialfri utgång så det beror på hur det är kopplat, är den svarta ihopkopplad med en av de bruna?
Så var det .. Blev tydligt när jag öppnade en dosa där brun och svart var ihopkopplade. Hade bara bilden före detta. Sedan var det lätt att byta till en Plejd CTR-01. Allt funkade till 100%.
Lite trist att gamla scheman försvinner fort från nätet. Även från leverantörerna.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.