Maskinen är nog från 1981..Undrar om nya maskiner går att ansluta direkt på gamla anslutningen utan en massa extra kopplingar? Typ skruva bort å ansluta utan krabb! Är det standard anslutningar eller? Tack för enkelt svar
borde vara samma anslutningar som 1981R Rolleisak skrev:
vattnet brukar vara 3/4" anslutningar på nya maskiner skillnaden kan vara att där sitter aqvastopp på den nye, tror inte det fanns 1981 kräver lite utrymme när den skall in i vaskskåpet ,hål på cirka 80mm
bild på aquastopp Inloppsslang med vattenlås till diskmaskin till Diskmaskiner - 50295663004 | Electrolux
Många tack! Tror du löst det.T tergo skrev:borde vara samma anslutningar som 1981
vattnet brukar vara 3/4" anslutningar på nya maskiner skillnaden kan vara att där sitter aqvastopp på den nye, tror inte det fanns 1981 kräver lite utrymme när den skall in i vaskskåpet ,hål på cirka 80mm
bild på aquastopp Inloppsslang med vattenlås till diskmaskin till Diskmaskiner - 50295663004 | Electrolux
Klicka här för att svara

