Maskinen är nog från 1981..Undrar om nya maskiner går att ansluta direkt på gamla anslutningen utan en massa extra kopplingar? Typ skruva bort å ansluta utan krabb! Är det standard anslutningar eller? Tack för enkelt svar
 
R Rolleisak skrev:
Maskinen är nog från 1981..Undrar om nya maskiner går att ansluta direkt på gamla anslutningen utan en massa extra kopplingar? Typ skruva bort å ansluta utan krabb! Är det standard anslutningar eller? Tack för enkelt svar
Otydlig bild av vad som ser ut att vara rör och ventiler mot en vägg, närbild och låg belysning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bild på en otydlig inomhusmiljö med en böjd sladd eller slang framför en suddig vägg och golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
R Rolleisak skrev:
Maskinen är nog från 1981..Undrar om nya maskiner går att ansluta direkt på gamla anslutningen utan en massa extra kopplingar? Typ skruva bort å ansluta utan krabb! Är det standard anslutningar eller? Tack för enkelt svar
borde vara samma anslutningar som 1981
vattnet brukar vara 3/4" anslutningar på nya maskiner skillnaden kan vara att där sitter aqvastopp på den nye, tror inte det fanns 1981 kräver lite utrymme när den skall in i vaskskåpet ,hål på cirka 80mm
bild på aquastopp Inloppsslang med vattenlås till diskmaskin till Diskmaskiner - 50295663004 | Electrolux
 
T tergo skrev:
borde vara samma anslutningar som 1981
vattnet brukar vara 3/4" anslutningar på nya maskiner skillnaden kan vara att där sitter aqvastopp på den nye, tror inte det fanns 1981 kräver lite utrymme när den skall in i vaskskåpet ,hål på cirka 80mm
bild på aquastopp Inloppsslang med vattenlås till diskmaskin till Diskmaskiner - 50295663004 | Electrolux
Många tack! Tror du löst det.
 
  • Gilla
tergo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.