Hej,
Tänkte byta ut en brytare till ett skymningsrelä.
Till brytaren går bara en kabel med vanlig ”blå,brun, gul-grön”. Brytaren styr 2st utelampor. Hur ska man koppla ? (Bild på kopplingsschema skymningsrelä)
Hej,
Tänkte byta ut en brytare till ett skymningsrelä.
Till brytaren går bara en kabel med vanlig ”blå,brun, gul-grön”. Brytaren styr 2st utelampor. Hur ska man koppla ? (Bild på kopplingsschema skymningsrelä)
lyfter tråden. Kan man koppla ihop båda nollorna till samma nolla i ljusrelät?