Hej.
Jag står här med en blandare som skall bytas, den gamla en grohe skall ut, där själva muttrarna med invändig gänga är monterad i väggen...den nya däremot, har muttrarna monterad i blandaren där det då givetvis är invändiga gängor.
Är det till att få hit en rörmokare som tar borta allt som kommer ut från väggen för att bli av med allt gammalt.?
Jag står här med en blandare som skall bytas, den gamla en grohe skall ut, där själva muttrarna med invändig gänga är monterad i väggen...den nya däremot, har muttrarna monterad i blandaren där det då givetvis är invändiga gängor.
Är det till att få hit en rörmokare som tar borta allt som kommer ut från väggen för att bli av med allt gammalt.?
Godmorgon, den nya blandare är troligen 150mm c/c och vägg brickan 160 mm c/c, det finns exentrar som kan monteras mellan nya blandaren och vägg brickan men det ser inte trevligt ut samt att blandare kommer längre ut från väggen, byt blandare är enklast, byta vägg brickan och justera c/c måttet i väggen vill nog ingen rörmokare göra med tanke på väggens tätskicktM Musikvante skrev:Hej.
Medlem
· Blekinge
· 12 164 inlägg
Tänkte du sälja din gamla Grohe?
Medlem
· Blekinge
· 12 164 inlägg
Klicka här för att svara