Har denna i lägenhet och vill byta den , någon som vet vad är detta för model från danfos ?
Och möjligtvis vilken skulle man byta till
Tack
Och möjligtvis vilken skulle man byta till
Tack
En av de bästa modeller jag sett på den typen av termostater. Ser ut att ha många funktioner med knapparna för olika inställningar på sidorna. Finns det någon etikett med modellbeteckning på någon av sidorna? Man behöver reda ut till vilket Danfoss-system den hör och om det är 230 V eller 24 V etc. Kanske behöver man lyfta bort "ratten" för att se och kunna ta bort kåpan att mäta men det kan som sagt vara 230 V så måste man vara försiktig.
Tack för svar,J Josth skrev:En av de bästa modeller jag sett på den typen av termostater. Ser ut att ha många funktioner med knapparna för olika inställningar på sidorna. Finns det någon etikett med modellbeteckning på någon av sidorna? Man behöver reda ut till vilket Danfoss-system den hör och om det är 230 V eller 24 V etc. Kanske behöver man lyfta bort "ratten" för att se och kunna ta bort kåpan att mäta men det kan som sagt vara 230 V så måste man vara försiktig.
renoverar så är inte på plats just nu.
Mes ska definitivt kolla om det finns model betäckning och ta bort ratten.
Ingen fara med elen ,är elektroniktekniker men tack för varning.
Det är väl proffesional deformation , kan inte se dessa gamla analoga reglage eller något som har med el gammal
J Josth skrev:En av de bästa modeller jag sett på den typen av termostater. Ser ut att ha många funktioner med knapparna för olika inställningar på sidorna. Finns det någon etikett med modellbeteckning på någon av sidorna? Man behöver reda ut till vilket Danfoss-system den hör och om det är 230 V eller 24 V etc. Kanske behöver man lyfta bort "ratten" för att se och kunna ta bort kåpan att mäta men det kan som sagt vara 230 V så måste man vara försiktig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
hittade manual till denna iallafall
Klicka här för att svara