För att få en ny och fräsch känsla i badrummet behövs inga stora dyra investeringar.
Om du hittar ett snyggt duschdraperi och några nya fina handdukar kommer du långt.
Även en matta gör mycket. Till det kan man ha en ny härlig pumptvål, och kanske några fina förvaringskorgar så har badrummet fått ett lyft.

Snyggt naturinspirerat badrum

Du kan läsa blogginlägget här: Byt stil i badrummet med duschdraperi

Har inte sett volanger som duschdraperi innan, bra tips!

Om man har ett vackert badkar framför en inte så vackert vägg, eller om man bara vill dölja några rör, kan det kanske vara fint att ha draperiet bakom:)

Christel,

Synd att du inte skrev ut namnet och inköpsställe för varje enskilt draperi. Jag blev lite sugen på ett av dem...men orkar inte leta efter det bland länkarna du listar i slutet...:-/

Paxman skrev:
Christel,

Synd att du inte skrev ut namnet och inköpsställe för varje enskilt draperi. Jag blev lite sugen på ett av dem...men orkar inte leta efter det bland länkarna du listar i slutet...:-/
Hej,

Vilket var det så ska jag säga var du kan hitta det?
Bästa hälsningar, Christel

Robert Kooijman skrev:
Har inte sett volanger som duschdraperi innan, bra tips!

Om man har ett vackert badkar framför en inte så vackert vägg, eller om man bara vill dölja några rör, kan det kanske vara fint att ha draperiet bakom:)
Bra tips!

Christel Månsson skrev:
Hej,

Vilket var det så ska jag säga var du kan hitta det?
Bästa hälsningar, Christel
Det var det genomskinliga med guldfiskarna. Ett av våra badrum är väldigt litet och jag tror att ett genomskinligt kan göra att det inte känns så instängt att duscha. :)

Paxman skrev:
Det var det genomskinliga med guldfiskarna. Ett av våra badrum är väldigt litet och jag tror att ett genomskinligt kan göra att det inte känns så instängt att duscha. :)
Hej igen, Det draeriet kommer från ett företag som heter Spirella, som säljer genom många återförsäljare i Sverige.
En av dem här: http://www.tretti.se/badrum/ovrig-badrumsinredning/duschdraperier

Christel Månsson skrev:
Hej igen, Det draeriet kommer från ett företag som heter Spirella, som säljer genom många återförsäljare i Sverige.
En av dem här: [länk]
Tackar! :thumbup: Som vanligt lägger svenska återförsäljare på rejält, så en snabb sökning gav att det blir billigare att köpa från Amazon UK, trots fraktkostnad. Hur ska vi få ordning på vår inhemska ekonomi när vi konsumenter sparar rejält på att skicka våra pengar till utlandet...? :|

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.