Hej,

Vi behöver en bygställning (med montering) c:a 8m hög till vecka 39-41 för takreparation.
Alla tips tages tacksamt emot. Om du har en så är det bara att PMa så är jobbet ditt!

Mvh, Peter
 
Ja, lika bra att rätta sig innan alla Messerschmitts poppas upp: "Byggställning" alltså, och inget annat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.