Vi ska på byggsamråd, vad ska man ha med sej?Något att tänka på?
 
Kvalitetsansvarig, kontrollplan, konstruktionsspecifikation (om det inte är ett standardhus), svar på frågor ang uppvärmningssystem o.s.v


Det beror givetvis på hur nitisk er kommun är, men en del kan vara riktigt griniga.
 
Tack för svaret.

Vi fick bygglovet i måndags och ska på byggsamråd idag, här går det undan.

Kvalitetsansvarig är med och husfirman, får ringa dom och höra vad dom säger det är de som har hand om papprena.

Vi får hoppas att de är snälla och förstående :)
 
Nu har vi varit på byggsamråd, inga problem där inte bara att tuta och köra.
Till helgen börjar vi riva det gamla huset. :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.