Tidigare ägare verkar ha "missat" att ta med boningshuset i fastighetstaxeringen. Endast uppgifter om tomten står med i nuläget. Vi köpte huset förra sommaren och just nu är vi uppe i en totalrenovering, huset är inte riktigt i beboeligt skick och kommer inte vara det 1 Januari heller. Spontant tänker jag att jag väntar med att lägga till uppgifter om huset till nästa taxering, eftersom det är i halvfärdigt skick. Är det ok att göra så?