Hej!
Jag och sambon har precis köpt en lägenhet i en kåk som byggdes i början av 60-talet.
Planlösningen idag är som sig bör föråldrad och i behov av en smärre uppdatering. Badrummet är långsmalt (1,3x4,5m) och går längs ytterkanten av lägenheten.
Jag skulle vilja göra om planlösningen en del men kom då att tänka på hur man byggde hyreshus förut?
Vad kan jag förvänta mig då jag tar bort det gamla gjutna golvet? Är avloppet ingjutet i "plattan" så jag är begränsad i mina val var jag vill placera avlopp i en förnyad planlösning?