460 727 läst ·
512 svar
461k läst
512 svar
Bygger hobbygarage
tyvärr vet jag ej det
ligger i kina. men jag kanske kan hitta på dem igen. har bara en kontakt namn på personen jag pratat me. synd att ni inte bor i närheten av uppsala så hade man kunnat beställa ett gäng o splitta frakten.då minsta antalet brukar va minst 10st
Jag hade lätt kunnat köpa 5 st till om det va det priset plus fraktH henkek skrev:
Medlem
· Uppsala
· 157 inlägg
Jag är intresserad av 3-4 skåp, bor i Uppsala!
Ja jag är fortfarande intresserad av fem skåp 2000 mm höga.H henkek skrev:
Och för min del är det absolut ingen brådska, skall fiska lite så det kanske blir ett par till ifrån västkusten.
Inte varit så aktiv här men fått gjort småplock som aldrig annars blir klart nere i själva garaget.
Ett skydd över där golvvärmeslingorna går upp samt där nödsänkningen sitter för lyften.
Näst på schemat är nu duschen i garaget.
Blir en duschkabin som jag skall ha in.
Tänkte mura upp något men lägger den energin på annat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett skydd över där golvvärmeslingorna går upp samt där nödsänkningen sitter för lyften.
Näst på schemat är nu duschen i garaget.
Blir en duschkabin som jag skall ha in.
Tänkte mura upp något men lägger den energin på annat.
Har börjat på allvar med tvättrummet dusch snedstreck rum där luftvatten pumpen skall stå.
Som man ser byggs det för krig i taket eller så va det snålhet när dessa balkar skulle slängas.
Har iaf svetsat lite hålplåtar på div ställen för att kunna regla upp taket och där tvättstället skall va.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Som man ser byggs det för krig i taket eller så va det snålhet när dessa balkar skulle slängas.
Har iaf svetsat lite hålplåtar på div ställen för att kunna regla upp taket och där tvättstället skall va.
Medlem
· Kalmar
· 139 inlägg
Nu är det faktiskt dags för en massiv bilduppdatering