tyvärr vet jag ej det :) ligger i kina. men jag kanske kan hitta på dem igen. har bara en kontakt namn på personen jag pratat me. synd att ni inte bor i närheten av uppsala så hade man kunnat beställa ett gäng o splitta frakten.då minsta antalet brukar va minst 10st
 
H henkek skrev:
tyvärr vet jag ej det :) ligger i kina. men jag kanske kan hitta på dem igen. har bara en kontakt namn på personen jag pratat me. synd att ni inte bor i närheten av uppsala så hade man kunnat beställa ett gäng o splitta frakten.då minsta antalet brukar va minst 10st
Jag hade lätt kunnat köpa 5 st till om det va det priset plus frakt
 
Jag återkommer. Skicka ett pm till mig så kan jag hojta till där när jag får svar. Jag ska ha 4st o köper du fem så är vi uppe i deras minimun köp som är 9-10st
 
Jag är intresserad av 3-4 skåp, bor i Uppsala!
 
Kollar upp det Har varit fullt upp me allt just nu. Gargaebygge, ord jobb, firman o familjen.
Känns som att de börjar bli lite för mycket nu men huset monteras på måndag.
 
H henkek skrev:
Kollar upp det Har varit fullt upp me allt just nu. Gargaebygge, ord jobb, firman o familjen.
Känns som att de börjar bli lite för mycket nu men huset monteras på måndag.
Ja jag är fortfarande intresserad av fem skåp 2000 mm höga.
Och för min del är det absolut ingen brådska, skall fiska lite så det kanske blir ett par till ifrån västkusten.
 
Okej
 
Inte varit så aktiv här men fått gjort småplock som aldrig annars blir klart nere i själva garaget.

Skydd över golvvärmeslingor och nödsänkning i ett garage.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ett skydd över där golvvärmeslingorna går upp samt där nödsänkningen sitter för lyften.

Näst på schemat är nu duschen i garaget.
Blir en duschkabin som jag skall ha in.
Tänkte mura upp något men lägger den energin på annat.
 
  • Gilla
RalleB och 3 till
  • Laddar…
Har fått investerat till mina traversbanor.

Pulverlackerade traversbanefästen och hjul på arbetsbänk, med verktygsvägg och verktygsskåp i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Sedan är fästena pulverlackade så nu återstår bara montage och inpassning av tvärbalken.
 
  • Gilla
RalleB och 5 till
  • Laddar…
Har börjat på allvar med tvättrummet dusch snedstreck rum där luftvatten pumpen skall stå.

Underarbete i tvättrum med synliga balkar i taket, svetshjälm och verktyg på arbetsbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoveringsprojekt av ett tvättrum med bar takstol, lysrör och betongväggar under arbete.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Som man ser byggs det för krig i taket eller så va det snålhet när dessa balkar skulle slängas.

Har iaf svetsat lite hålplåtar på div ställen för att kunna regla upp taket och där tvättstället skall va.
 
  • Gilla
RalleB och 4 till
  • Laddar…
Pysslar lite på baksidan.
Vet nu hur jag skall ta ytvattnet bakom garaget samt så är jag klar med att klä in takfoten.

Klargjord yta bakom ett garage med grus, dräneringsrör och nybyggd stödmur för att hantera ytvatten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Peter_Bromma och 7 till
  • Laddar…
Fortsätter bygga lite duschmöjligheter och tvättmöjligheter.

Renoveringsarbete i ett ofärdigt badrum med vita kakelväggar och byggmaterial.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Har även investerat i en 16kw luft/vatten ifrån Nibe.

En nyligen inköpt Nibe 16kw luft/vatten värmepump förpackad på pall i en verkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Peter_Bromma och 5 till
  • Laddar…
H
Kunde vara kul att se ett antal olika översiktsbilder, både ute och inne!! Va ett tag sedan dessa uppdaterades, något har säkert hänt ;)
 
  • Gilla
Andreas_kalmar och 1 till
  • Laddar…
Nu är det faktiskt dags för en massiv bilduppdatering ;)
 
  • Gilla
Semiproffset och 3 till
  • Laddar…
H
Dax för uppgradering!!
 
  • Gilla
jockelindstrom och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.