460 764 läst ·
512 svar
461k läst
512 svar
Bygger hobbygarage
köpt allt via kompisar, kontakter. auktioner. det som är nytt fråga alltid vänner .bekanta. många har kanske hantverkare som kompisar. betala dom för deras rabatter. alla gillar extra pengar. men va rädd om dina vänner. sen krävs bonnförnuft och en del tekniskt och teoretiskt kunnande inom många områden. kan ge en mycket bra sida att köpa. heter PS.nu auktioner.köpt mycket där men allt är rellativt. till "petterniclas"på 60m2. kan man bygga mycket häftiga prylar på. ps. hoppas det är något med v-8.eller twin.
Är det bara jag, eller är inte detta bästa sortens komedi?!?
Skruffse: grymt bygge, detta är en av de trådarna som borde vara obligatorisk att följa här på bh!
Följt av:bigbula skrev:
Precis min smak! Mer så!bigbula skrev:2-plan. 9x14 meter. höjd. 6.5m. port.4.5x5.0m. förkskjuten i sidled. svetsat entresol på båda sidor. med trappa .gångbrygga i durkstål mellan entresolplan. 3.5 ton billyft stenhöj. längst in . för att få in lastbil eller båtkärra. vä. sida vattentvätt.,fotogentvätt, lackrum, detaljlack. sedan rullbana för kap trä och stål. hö. sida toa, maskiner . svetsbänk 2x4m. truckparkering. svarv, trä +metall, kantvik, rullvals, slagsax, svetsar, fräs t+s. bandsågar t+s. mm. mm. 2-vån. finns bara ett kulturområde endast för bekanta
Skruffse: grymt bygge, detta är en av de trådarna som borde vara obligatorisk att följa här på bh!
Tyvärr kan inte "bigbula" starta en tråd med kort pga att han håller på att bygga kameran!
"bigbula" jag får instämma i tidigare talare i denna tråden med att det är otroligt svårt att tyda vad du skriver.
Jag tycker det är bra och roligt att få konstruktiv kritik men när du vill att tråden skall likna en tråd som är hämtad ifrån Nordkorea.
Då tänker jag främst på när deras store ledare är med på kort och upptäcker landet i ren propaganda.
Då tar jag kritiken väldigt lätt med andra ord jag skiter i den!
För övrigt roligt att så många gillar min tråd och självklart kommer jag lägga upp mer kort och skriva sim jag gjort tidigare!
Men en uppmaning till läsare. Ställ kreativa frågor det tycker jag bara är roligt pga att det är inte allting som jag har tänkt ut till 100% med detta garaget än.
"bigbula" jag får instämma i tidigare talare i denna tråden med att det är otroligt svårt att tyda vad du skriver.
Jag tycker det är bra och roligt att få konstruktiv kritik men när du vill att tråden skall likna en tråd som är hämtad ifrån Nordkorea.
Då tänker jag främst på när deras store ledare är med på kort och upptäcker landet i ren propaganda.
Då tar jag kritiken väldigt lätt med andra ord jag skiter i den!
För övrigt roligt att så många gillar min tråd och självklart kommer jag lägga upp mer kort och skriva sim jag gjort tidigare!
Men en uppmaning till läsare. Ställ kreativa frågor det tycker jag bara är roligt pga att det är inte allting som jag har tänkt ut till 100% med detta garaget än.
Medlem
· Västerbotten
· 872 inlägg
Älska sådant engagemang!
Trodde vid de första bilderna att en ny Aitikgruva var på G. Skitkul att läsa om sådan här projekt (synd att alla inte kan uppskatta andras arbete utan att jantelagen slår till)!
Trodde vid de första bilderna att en ny Aitikgruva var på G. Skitkul att läsa om sådan här projekt (synd att alla inte kan uppskatta andras arbete utan att jantelagen slår till)!
Får väl slänga upp ett par bilder då som en liten aptitretare vad jag gjort idag för er som är nyfikna
Dock körde jag inte varken dragare eller krokbil och det kanske vi skall va glada för då han som körde dragarn hade kraftiga problem att komma hem till mig med släpet!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Dock körde jag inte varken dragare eller krokbil och det kanske vi skall va glada för då han som körde dragarn hade kraftiga problem att komma hem till mig med släpet!
Jag fattar absolut inget av det du skriver? Vad menar du?bigbula skrev: