2 294 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Bygger du i Söderby / Salem?
Hej,
vi är en familj med 3 barn (flickor på 7/5/2 år) som kommer att bygga i Söderby / Salem och vill gärna komma i kontakt med andra som bygger i Söderby.
Byyger du också i Salem? Vilken hustyp valde du? Vilken etapp är det?
Hälsningar från Småland
/Asmus med familj
vi är en familj med 3 barn (flickor på 7/5/2 år) som kommer att bygga i Söderby / Salem och vill gärna komma i kontakt med andra som bygger i Söderby.
Byyger du också i Salem? Vilken hustyp valde du? Vilken etapp är det?
Hälsningar från Småland
/Asmus med familj
Jepp
614 i etapp 1, förmodligen klart i nov/dec.
Tommy + Sambo
614 i etapp 1, förmodligen klart i nov/dec.
Tommy + Sambo
Hej,
kul, lycka till med allt!
Vi kommer förmodligen att skriva på kontraktet för tomtköpet i närtid. Sedan är det kontraktet för huset samt kontraktet för entreprenaden kvar att förhandla ...
Har ni haft samma upplägg?
Vem var det som "höll ihop" det hela?
Har ni (haft) en kvalitetsansvarig som ni anlitade för att följa upp arbetet och kolla att allt bli bra från kvalitetssynvinkeln? Hur gick det?
Hälsningar
/Asmus
kul, lycka till med allt!
Vi kommer förmodligen att skriva på kontraktet för tomtköpet i närtid. Sedan är det kontraktet för huset samt kontraktet för entreprenaden kvar att förhandla ...
Har ni haft samma upplägg?
Vem var det som "höll ihop" det hela?
Har ni (haft) en kvalitetsansvarig som ni anlitade för att följa upp arbetet och kolla att allt bli bra från kvalitetssynvinkeln? Hur gick det?
Hälsningar
/Asmus
Hej Asmus!
Jag tror att vi precis har köpt tomten brevid er, såg ditt namn i en lista över alla som bygger i Söderby. Vad bygger ni för hus och när är det tänkt att ni ska flytta in? Kul att få en smålänning som granne, är själv från Jönköping.
Mvh Anna, Ronnie, Lucas 2,5 år och Simon 3 månader.
Jag tror att vi precis har köpt tomten brevid er, såg ditt namn i en lista över alla som bygger i Söderby. Vad bygger ni för hus och när är det tänkt att ni ska flytta in? Kul att få en smålänning som granne, är själv från Jönköping.
Mvh Anna, Ronnie, Lucas 2,5 år och Simon 3 månader.
Klicka här för att svara