Hej!
Har till sist bestämt mig! Nu blir det liten vedeldad bastu i trädgården. Färdig byggsats kommer att inhandlas och jag är införstådd med att jag behöver göra en bygganmälan för bastuugnen men när? Gör man bygganmälan i förväg eller efter att man installerat? Min kommun är långsam på att svara så jag provar med er i stället!
 
Du gör bygganmälan innan du påbörjar arbetet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.