Jag tycker att det här med ByggaHus TV är en riktigt riktigt bra idé. Jag vet hur mkt jobb och planering det är bakom all slags videoproduktion då jag jobbar inom 3D området (animationer), så all respekt... Samtidigt en stor eloge till PHL (+ de andra såklart på forat som ställt upp) som har modet att ställa sig framför kameran! Bra gjort!!

/M

Masses skrev:
Jag tycker att det här med ByggaHus TV är en riktigt riktigt bra idé. Jag vet hur mkt jobb och planering det är bakom all slags videoproduktion då jag jobbar inom 3D området (animationer), så all respekt... Samtidigt en stor eloge till PHL (+ de andra såklart på forat som ställt upp) som har modet att ställa sig framför kameran! Bra gjort!!

/M
Håller med! Kan man dessutom sakgranska informationen som ges ut innan det läggs ut på internet så att informationen verkligen är rätt så är det super. Många instruktionsfilmer på youtube innehåller rätt mycket fel.
Även artiklar i Vi i Villa, Villaliv, Villatidningen etc innehåller väldigt mycket faktafel. Tycker det är dåligt av redaktionerna att inte kontrollera att de de skriver är rätt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.