Det viktigaste är väl ändå tydlighet VAD spm krävs för att vinna
 
kontorsråttan
eller låt flest "gilla markeringar" vinna, forumets röst.
(eller öppnar man upp för karteller? 20 st som går samman och delar på 20 vinster?)
 
D09
mnorlin skrev:
eller låt flest "gilla markeringar" vinna, forumets röst.
(eller öppnar man upp för karteller? 20 st som går samman och delar på 20 vinster?)
Eller öppnar 200 konton 😇
 
Anna1984 skrev:
Ja ja kalla mig gärna småsint, men min åsikt är att tävlingarna ska vara för medlemmarna på forumet. oss riktiga alltså :p.
Har ingen tanke på att kalla dig småsint men personligen kan jag inte se att detta är ett problem. Vill BH ha tävlingar så gärna för mig. Tas de bort så kvittar det också. Jag "hänger" här av helt andra anledningar.
 
Håller inte med Anna1984 här och som någon annan skrev så krävs det ständigt inflöde av nya medlemmar då det försvinner "gamla" hela tiden också. Låt vara att det är horder av nyregistreringar vid tävlingstillfällena men så länge inte samma person reggar flera konton (det antar jag att Marlene har kolla på) för att öka sina vinstchanser så tycker jag det är OK.

Däremot tycker jag det är för lite verktygsvinster i tävlingarna nu för tiden.:mad: Vore perfekt med en tävling om en Bosch GCM 8 SJL + ett GTA 3800 just nu ;). Bosch har ju varit pigga med sponsen innan ;).
 
D09
Ha ha kollade senaste tävlingen

Väldigt många som startade konto denna vecka och gjort 1 inlägg ( tävlingen )
 
mexitegel skrev:
Däremot tycker jag det är för lite verktygsvinster i tävlingarna nu för tiden.:mad: Vore perfekt med en tävling om en Bosch GCM 8 SJL + ett GTA 3800 just nu ;). Bosch har ju varit pigga med sponsen innan ;).
Anledningen till att det inte blivit några fler tester av verktyg från Bosch är att de bara vill synas redaktionellt och inte i forumet. Vi är inte intresserade av att köra redaktionella tester.
 
Det var ju synd, nå jag har shoppat mig sågen ändå :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.