2 370 läst ·
22 svar
2k läst
22 svar
Byggahus.se:s tävlingar
Har ingen tanke på att kalla dig småsint men personligen kan jag inte se att detta är ett problem. Vill BH ha tävlingar så gärna för mig. Tas de bort så kvittar det också. Jag "hänger" här av helt andra anledningar.Anna1984 skrev:
Håller inte med Anna1984 här och som någon annan skrev så krävs det ständigt inflöde av nya medlemmar då det försvinner "gamla" hela tiden också. Låt vara att det är horder av nyregistreringar vid tävlingstillfällena men så länge inte samma person reggar flera konton (det antar jag att Marlene har kolla på) för att öka sina vinstchanser så tycker jag det är OK.
Däremot tycker jag det är för lite verktygsvinster i tävlingarna nu för tiden.
Vore perfekt med en tävling om en Bosch GCM 8 SJL + ett GTA 3800 just nu
. Bosch har ju varit pigga med sponsen innan
.
Däremot tycker jag det är för lite verktygsvinster i tävlingarna nu för tiden.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Anledningen till att det inte blivit några fler tester av verktyg från Bosch är att de bara vill synas redaktionellt och inte i forumet. Vi är inte intresserade av att köra redaktionella tester.mexitegel skrev:
Klicka här för att svara