A Andy78 skrev:
Sökfunktionen fungerar för mig i version 3.4.
Nej nu krånglar det även för mig.

B
A Andy78 skrev:
Har du provat att starta om telefonen efter uppgraderingen eller tömma cachen i app inställningar?
Provade at tömma cache för ByggaHus-appen och startade sedan om mobilen, samma problem.

Åsa Lund
Går inte söka alls
Android

Åsa Lund
Tack Datasupporten!

• Haha
Per Eskilsson
  • Laddar…
När man klickar på en webbsida typ www.dn.se som bifogas i en tråd så får man typ samma fel som när man använder sökfunktionen.

• Wow
Per Eskilsson
  • Laddar…
A Andy78 skrev:
När man klickar på en webbsida typ www.dn.se som bifogas i en tråd så får man typ samma fel som när man använder sökfunktionen.

Uppgraderade nu och det fungerar i 3.4.1 :D

• Gilla
cnils och 1 till
  • Laddar…
Fairlane
Ja, jag kan också bekräfta att det fungerar nu.

Äntligen går det att ladda ner en ny version av iphone appen där det går att ladda upp bilder.

Skärmdump av Bygghus.se-appen med högt betyg och nya uppdateringsdetaljer på en smartphone.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
jnse
  • Laddar…
E
Så här ser det ut för mig just nu ☹️

• Felmeddelande på skärm som visar "SSL error: The certificate authority is not trusted".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
E Em_A skrev:
Så här ser det ut för mig just nu ☹️
Vilken Android-version? Händer det på alla sidor?

E
Har en One plus 8.
Android version 11.

Kommer inte in på nån sid, klickar jag på knappen så flashar startsidan till innan man hamnar tillbaka på felmeddelandet.

Åsa Lund
Har en Android och sökning fungerar.
Har du uppdaterat telefonen?

E
cnils cnils skrev:
Vilken Android-version? Händer det på alla sidor?
Det verkar vara mannen min som spärrar för mycket grejjer i brandväggen hemma för att filtrera bort reklam mm.
Kör jag appen utan wifi igång så funkar det.

Problemet verkar ha uppstått i samband med uppgraderingen till den nya versionen.
Får be honom godkänna allt på Byggahus

• Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Jag har två önskemål om lite ommöblering i appen. Jag gissar att det är fler än jag som går in och kollar notiserna ofta. Som det är nu krävs två klick i överkant på skärmen, först på avataren sen notiser. Deltagit som ligger på en väldigt fin plats i menyn längst ner använder jag nästan aldrig. Om det verkar som att många har samma användarmönster som jag föreslår jag ett enkelt byte, deltagit blir notiser och vise versa.
Om er statistik visar att deltagit används ofta kanske det går att klämma in notiser bredvid? Det blir aningen trångt, men bättre än att ha det i överkant.

Ommöblering nummer två gäller bevakningar, fast här kanske det är snäppet bättre med inställningsmöjligheter så man kan välja själv. Oftast vill jag in och se olästa bevakningar, alla bevakningar är också intressant, men då när jag redan gått igenom de olästa. Så möjlighet att komma direkt till olästa bevakningar önskas.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.