176 789 läst ·
1 361 svar
177k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 765 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 765 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 701 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 701 inlägg
Det verkar vara mannen min som spärrar för mycket grejjer i brandväggen hemma för att filtrera bort reklam mm.cnils skrev:
Kör jag appen utan wifi igång så funkar det.
Problemet verkar ha uppstått i samband med uppgraderingen till den nya versionen.
Får be honom godkänna allt på Byggahus
Jag har två önskemål om lite ommöblering i appen. Jag gissar att det är fler än jag som går in och kollar notiserna ofta. Som det är nu krävs två klick i överkant på skärmen, först på avataren sen notiser. Deltagit som ligger på en väldigt fin plats i menyn längst ner använder jag nästan aldrig. Om det verkar som att många har samma användarmönster som jag föreslår jag ett enkelt byte, deltagit blir notiser och vise versa.
Om er statistik visar att deltagit används ofta kanske det går att klämma in notiser bredvid? Det blir aningen trångt, men bättre än att ha det i överkant.
Ommöblering nummer två gäller bevakningar, fast här kanske det är snäppet bättre med inställningsmöjligheter så man kan välja själv. Oftast vill jag in och se olästa bevakningar, alla bevakningar är också intressant, men då när jag redan gått igenom de olästa. Så möjlighet att komma direkt till olästa bevakningar önskas.
Om er statistik visar att deltagit används ofta kanske det går att klämma in notiser bredvid? Det blir aningen trångt, men bättre än att ha det i överkant.
Ommöblering nummer två gäller bevakningar, fast här kanske det är snäppet bättre med inställningsmöjligheter så man kan välja själv. Oftast vill jag in och se olästa bevakningar, alla bevakningar är också intressant, men då när jag redan gått igenom de olästa. Så möjlighet att komma direkt till olästa bevakningar önskas.