176 789 läst ·
1 361 svar
177k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
Administrator
· Skåne
· 6 701 inlägg
Jag håller med. Vi ska försöka få bort den från appen. Med vänlig hälsning, Per
Fick irriterande beteende efter iOS 13.4.1 uppdateringen på BH appen. Under senaste och bevakar vid hopp tillbaka till listan markeras inte tråden jag besökte som läst (förrän jag klickar på bevakar igen) och jag kommer alltid tillbaka till toppen på listan. Paddan är inte uppdaterad och där funkar det som vanligt. Blir lite Iritero över detta ...
Edit, bara senaste listan som hoppar till toppen, inte bevaka.
Så är det för mig även i Safari sedan en tid tillbaka, och det både i iOS och MacOS, sp det verkar inte vara specifikt för appen. Väldigt irriterande i vilket fall som helst, min nuvarande workaround (i webbläsarna) r att öppna intressanta trådar i separata flikar.TeroM skrev:
Fick irriterande beteende efter iOS 13.4.1 uppdateringen på BH appen. Under senaste och bevakar vid hopp tillbaka till listan markeras inte tråden jag besökte som läst (förrän jag klickar på bevakar igen) och jag kommer alltid tillbaka till toppen på listan. Paddan är inte uppdaterad och där funkar det som vanligt. Blir lite Iritero över detta ...
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Påtalade detta för en tid sedan;
https://www.byggahus.se/forum/threa...ten-laemnas-haer.296893/page-144#post-3649840
https://www.byggahus.se/forum/threa...ten-laemnas-haer.296893/page-144#post-3649840
j.f.s
Elektroniktokig
· Dalarna
· 1 241 inlägg
j.f.s
Elektroniktokig
- Dalarna
- 1 241 inlägg
Och för mig.T TowaTei skrev:
Dessutom så om jag scrollar i listan över senaste och läser en tråd och klickar på X så hamnar jag högst upp. Drygt
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Om man går till inkorgen, klickar på ett PM så hamnar man hos avsändaren istället för i konversationen, för att hamna i konversationen behöver man trycka på PM:ers titel. Varför?
Administrator
· Skåne
· 6 701 inlägg
Jättebra fråga, jag gör samma fel flera gånger om ibland.
Svaret är att vi inte hunnit med.
Svaret är att vi inte hunnit med.
Administrator
· Skåne
· 6 701 inlägg