Jag håller med. Vi ska försöka få bort den från appen. Med vänlig hälsning, Per

Fick irriterande beteende efter iOS 13.4.1 uppdateringen på BH appen. Under senaste och bevakar vid hopp tillbaka till listan markeras inte tråden jag besökte som läst (förrän jag klickar på bevakar igen) och jag kommer alltid tillbaka till toppen på listan. Paddan är inte uppdaterad och där funkar det som vanligt. Blir lite Iritero över detta ...

Edit, bara senaste listan som hoppar till toppen, inte bevaka.

• Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Fick irriterande beteende efter iOS 13.4.1 uppdateringen på BH appen. Under senaste och bevakar vid hopp tillbaka till listan markeras inte tråden jag besökte som läst (förrän jag klickar på bevakar igen) och jag kommer alltid tillbaka till toppen på listan. Paddan är inte uppdaterad och där funkar det som vanligt. Blir lite Iritero över detta ...

Edit, bara senaste listan som hoppar till toppen, inte bevaka.
Så är det för mig även i Safari sedan en tid tillbaka, och det både i iOS och MacOS, sp det verkar inte vara specifikt för appen. Väldigt irriterande i vilket fall som helst, min nuvarande workaround (i webbläsarna) r att öppna intressanta trådar i separata flikar.

j.f.s
T TowaTei skrev:
Så är det för mig även i Safari sedan en tid tillbaka, och det både i iOS och MacOS, sp det verkar inte vara specifikt för appen. Väldigt irriterande i vilket fall som helst, min nuvarande workaround (i webbläsarna) r att öppna intressanta trådar i separata flikar.
Och för mig. :)
Dessutom så om jag scrollar i listan över senaste och läser en tråd och klickar på X så hamnar jag högst upp. Drygt

På Samsung galaxy S20 blir det ett svart utrymme längst ner i appen. Skärmbild av diskussionsforum med inlägg om byggprojekt och svart utrymme längst ner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

J jonko skrev:
På Samsung galaxy S20 blir det ett svart utrymme längst ner i appen.[bild]

Snart en månad sen jag gjorde inlägget och ingen respons...

richardtenggren
Om man går till inkorgen, klickar på ett PM så hamnar man hos avsändaren istället för i konversationen, för att hamna i konversationen behöver man trycka på PM:ers titel. Varför?

Jättebra fråga, jag gör samma fel flera gånger om ibland.

Svaret är att vi inte hunnit med.

J jonko skrev:
Snart en månad sen jag gjorde inlägget och ingen respons...
Tack för buggrapporten. Vi behöver uppdatera våra appar men vi har andra buggar som vi jobbar med nu som tar all vår tid.

Så fort jag inte skrivit på ett tag så jag får reklam i appen låser den sig med jämna mellanrum. Har inte varit så förut.

hsd
Ja, reklamen är en trist upplevelse t.ex.tar det tid att ladda reklamen så det man läser hoppar iväg flera gånger

Åsa Lund
Hej!
Jag tycker det är en jättebra grej att TS inlägg i en tråd är ljusblå. Det underlättar för läsaren, absolut. Hade ni kunnat öka färgmättnaden med några procent så det blir lättare att se skillnaden? Skärmdump av ett forum där trådens inlägg visas med olika bakgrundsfärger och användarkommentarer.
Skapa konto

• Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
dof dof skrev:
Så fort jag inte skrivit på ett tag så jag får reklam i appen låser den sig med jämna mellanrum. Har inte varit så förut.
Fortfarande samma problem så fort reklamen börjar. Nu klarar jag mig dock en stund igen.

O så var det dags igen.
Skärmdump av en mobilapplikation med en felkod, indikerande att appen krashat.
Skapa konto

Så här blir det och hela appen dör.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.