Kolla in mobil-forumet på happymtb.org Det är hemgjort och riktigt bra. Det jag möjligen saknar jämfört mot tapatalk (som jag skriver på nu) är möjligheten att enkelt lista ämnen där jag deltagit utan att behöva kryssa i en ruta att jag vill bli mailbombad varje gång någon skriver nytt svar.

Ah, en till Happyit! Vad heter du på Happy? Jag heter samma som här.

På min Samsung G II / Android 4.0 startar både tapatalk och byggahus sekundsnabbt.

Är det inte ett märkligt "problem" detta med reklam? De flesta hatar den, inkl jag. Men jag är intresserad av produktnyheter och erbjudande, bara jag inte får dem kastade i fejset !! En reklamtråd skulle vara en utmärkt lösning. Som det är nu måste man hålla pekfingret i spänn för att inte råka klicka på en bild som upptar halva skärmen och som tröskar igång ett epilepsiframkallande bildspel. Ordet REA kan skrivas med normal fontstorlek.

Per Eskilsson skrev:
Ni får alltså förbereda er på att Byggahus via tapatalk kommer att avvecklas helt, för att ersättas med något som vi har utvecklat själva och som är minst lika bra.
Tråkigt att höra, jag kollar i pricip alla forum jag är med i med Tapatalk och om Byggahus slutar med att supporta det så slutar jag nog läsa här.:thumbdown:

• Gilla
jlinxx
  • Laddar…
Nu postar jag från byggahus appen ENDAST för att man blir intvingad och för att SLIPPA reklam

andnyg skrev:
Nu postar jag från byggahus appen ENDAST för att man blir intvingad och för att SLIPPA reklam
Dito.

J
Skriver också från Byggahus-appen nu...

Men ni åker ju på reklamen 1/1 så vad är vinsten?

Ja vad gör man inte för att slippa reklamen.

Skickat från Byggahus appen

Postade följande notis till våra tapatalkvänner för 30 minuter sedan. Skriver här också så att ni som inte har notiser påslaget kan ta del av innehållet.

"Alla Tapatalkare som börjar använda Byggahus app före årsskiftet slipper liksom forumgudarna reklam i den. Posta från den nya appen så att jag vet vilka ni är."

Trist men sant, inlägg från tapa.. Nej bh-appen.....

Per Eskilsson skrev:
Postade följande notis till våra tapatalkvänner för 30 minuter sedan. Skriver här också så att ni som inte har notiser påslaget kan ta del av innehållet.

"Alla Tapatalkare som börjar använda Byggahus app före årsskiftet slipper liksom forumgudarna reklam i den. Posta från den nya appen så att jag vet vilka ni är."
För mig funkade detta inget vidare. Jag såg de första orden i "notisfältet", klickade på det och kom till denna tråd. Fattade inte alls vad det handlade om.

Per Eskilsson skrev:
Fel väg att gå! I mina ögon är Byggahus forumet (de andra delarna imponerar inte). Forumet i sin tur är användarna. Var rädd om dessa och klura ut ett vettigt sätt att tjäna pengar med nöjda användare eller besökare. Kan ni inte det hoppas jag att den fina kunskapen som finns hos användarna hittar någon annanstans.

• Gilla
jlinxx
  • Laddar…
AndersS skrev:
Ni måste ha något fel. I min Android tar det 4-5 sekunder att starta appen.
Samma för mej, kör med iPhone 4s iOS 6.0.1

Skickat från Byggahus appen

Detta skickat via BH istället för Tapatalk.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.