Mina damer och herrar! Sedan några minuter tillbaka så har sajten uppgraderats till Byggahus 4.1.2, som innehåller massor av fixar. Främst utseendefixar, men även några buggfixar och några nya funktioner.

[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD="width: 44"]#110[/TD]
[TD="width: 90"]Buggfix [/TD]
[TD="width: 588"]Facebook-integreringen [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#55[/TD]
[TD]Ny feature [/TD]
[TD]Se vilka av mina inlägg som gillats av andra [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#56[/TD]
[TD]Ny feature [/TD]
[TD]Mest gillade totalt sett [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#88[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Fel puffbild för storbild [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#160[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Fixa mjuk scrollning när man klickar på Svara eller Citera [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#176[/TD]
[TD]Utseende [/TD]
[TD]Snygga till newreply.php [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#187[/TD]
[TD]Utseende [/TD]
[TD]Snygga till editpost.php [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#214[/TD]
[TD]Utseende [/TD]
[TD]Omröstningar ser trasiga ut [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#216[/TD]
[TD]Utseende [/TD]
[TD]Who is online [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#246[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]"Bifogad fil 62654" istället för bild [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#262[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Horisontellt streck har fallit bort på kategorisidor [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#263[/TD]
[TD]Utseende [/TD]
[TD]Flytta upp Inkorgen och Bevakningar så att den "linjar" snyggt [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#264[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Bortkommendera css-deklarationer i hedern [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#266[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]När en expert publicerar ett svar visas inte svaret korrekt innan sidan laddas om [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#267[/TD]
[TD]Utseende [/TD]
[TD]Medlemslistan ser ful ut [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#268[/TD]
[TD]Utseende [/TD]
[TD]Inkorgen och liknande sidor har blåa streck på sig [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#269[/TD]
[TD]Utseende [/TD]
[TD]Ta bort breadcrumb från forumhome [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#270[/TD]
[TD]Utseende [/TD]
[TD]Kommentarsrubrik i bloggar [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#271[/TD]
[TD]Utseende [/TD]
[TD]Ignorerade och raderade kommentarer i fråga experten [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#272[/TD]
[TD]Utseende [/TD]
[TD]Ignorerade och raderade kommentarer i bloggar [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#273[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Gör så att Mina inlägg ser ut som den gör i vB4 Default Style (fast med våra färger) [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#276[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Det går inte att visa raderade / dolda bloggkommentarer [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#277[/TD]
[TD]Ny feature [/TD]
[TD]Byggahus.se/hittahantverkare [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#279[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Byggskript för 4.1.2 [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#50[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]post_deleted måste uppdateras till nya utseendet [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#73[/TD]
[TD]Ny feature [/TD]
[TD]Antalet online längst upp på forumhome [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#198[/TD]
[TD]Utseende [/TD]
[TD]Snygga till rubriken "Sök:", "Mest besvarat de 3 senaste dagarna" och "Sök:" i t ex Senaste inläggen. [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#274[/TD]
[TD]Buggfix [/TD]
[TD]Brutna länkar i navigationen [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]#181[/TD]
[TD]Förbättring [/TD]
[TD]Slå ihop klasserna whitebackground och superlightgreenbackground [/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Mycket nöje!
 
  • Gilla
Krille4 och 1 till
  • Laddar…
#55 funderade jag på häromdagen faktiskt om det inte hade varit en bra grej. Kul att den kom ändå :). Den är redan testad :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.