Majgårdarna #31 Medlem · x · 4 010 inlägg 29 jan 2008 19:07 Majgårdarna Medlem x 4 010 inlägg 29 jan 2008 19:07 #31 Snyggt bygge!! Perfekt med dubbel kolv. Nu längtar man ju tills man får köra Japan lite
dustbunny #32 Medlem · Vaasa · 78 inlägg 3 feb 2008 14:53 dustbunny Medlem Vaasa 78 inlägg 3 feb 2008 14:53 #32 mmotor... FIINA grejjer ...