Hej, vi tänkte eventuellt bygga växthus (ca 3x6m) på ett område där det ligger kollektorslang till huset. Om man isolerar 120cm brett där en enkel grundmur till växthuset kommer stå, tror ni att det kan påverkas av frysningar och att marken skjuter? Det säkraste är väl att gräva upp och isolera slangen ett par meter under grunden, men hade gärna sluppit.

Tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.