Hej

Vi bor i bostadsrätt högst upp.
Om man skulle bygga ett uterum på delar av terrassen - var skall man ta material ifrån?
Rekommendationer?
 
Har du kontrollerat med föreningen att detta är OK?
 
Absolut
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.