C Cafoluleå #1 Medlem · 2 inlägg 17 aug 2020 20:54 Cafoluleå Medlem 2 inlägg 17 aug 2020 20:54 #1 Jag har en befintlig stuga på 40 kvadrat och ska bygga ut med 20 kvadrat där jag ska ha en övervåning med högre takhöjd än den befintliga, utbyggnaden har samma mått på bredden. Kan det bli snyggt att ha olika tak modell? Önskar förslag på tak... Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #tak
Jag har en befintlig stuga på 40 kvadrat och ska bygga ut med 20 kvadrat där jag ska ha en övervåning med högre takhöjd än den befintliga, utbyggnaden har samma mått på bredden. Kan det bli snyggt att ha olika tak modell? Önskar förslag på tak...
ricebridge #2 Husägare · Jönköping · 5 859 inlägg 18 aug 2020 00:59 ricebridge Husägare Jönköping 5 859 inlägg 18 aug 2020 00:59 #2 Det behövs nog fler bilder samt en idé om var och hur du ska bygga. Kan du skissa in det på något foto?
Det behövs nog fler bilder samt en idé om var och hur du ska bygga. Kan du skissa in det på något foto?
C Cafoluleå #3 Medlem · 2 inlägg 18 aug 2020 22:19 Cafoluleå Medlem 2 inlägg 18 aug 2020 22:19 #3 Ok, jag ska försöka skissa ner... Inge bra på att rita dessvärre återkommer!