Hej jag har kollat lite på att bygga ut? men det blir dyrt som tusan. Så jag kollade lite på att köpa ett lösvirkes hus och sätta i hopp med det befintliga? Så kollade jag på hus uppe i norrland, dom är billiga som bara den ca 100 kvm för ca 100000kr, så jag tänkte kan man inte köpa ett hus och frackta ner det? Vet ni någon firma som kan fixa med det? och har någon hjort det? det kanske blir billigare en att bygga till?

Men hur kommer det att se ut? Har du ett timmerhsu sedan tidigare eller vad då? Annars kan det ju bli lite konstigt..

Vet att det är flera som har gjort detta, ring ett åkeri uppåt i landet och fråga så kan de, omde inte själva utför det, säkerligen tipsa dig om vart du skall vända dig ;)

jo jag har ett gammalt torp på ca 70 kvm, skulle behöva bugga ut eller kanske riva och bygga ett nytt det verkar ju bli billigare?

du kan ju komma över timmerstugor för en billig penning så jag skulle nog satsa på att riva och bygga nytt..

Jo det tål ju att tänka på tror ej en firma ska ha mer en 100000kr för en flytt? då är man uppe i 200000kr det blir mycke över till lullul.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.