Hej. Jag tänkte bygga ut en del av balkongen över ett trädäck. Hur ska jag tänka då för att inte få flera stolpar i mitten? Går det att ha en dubbel bärlina med 45x170 strax innan mitten och sen en längst ut? mellan de två bärlinorna är det 1500mm. Golvbjälkarna ska jag ha ett cc med 560mm (står 600 på bilden) och de tänkte jag fästa med balkskor i den befintliga balkongen och sen ska dom få vila på bärlinorna. kommer det att hålla eller måste jag tänka om helt?