Hej,

Vad tror ni.

Klarar man av att bygga denna trappan själv? Tänkte ha den första delen som en "låda" sen underliggande vangstycken på övre delen.

Räcket lutar åt stänger i mässing.

Trappan har rätt steghöjd m.m. enligt konstens regler.

mått.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Trappa 1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Är man envis nog så går allt, det är inte värre än att du får göra om vissa moment som värst och ta den kostnaden. I det stora hela kommer du spara pengar oavsett.
 
  • Gilla
PKL
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.