49 253 läst ·
95 svar
49k läst
95 svar
Bygga SPA i gammalt garage...
Riktigt coolt bygge. Strålande fin utsikt. 
Vart i mälardalen kan man köpa Ceder alternativt Lärkträd? Gärna till vettig penning.
//Lasse
Vart i mälardalen kan man köpa Ceder alternativt Lärkträd? Gärna till vettig penning.
//Lasse
Redigerat:
Medlem
· Stockholms
· 171 inlägg
Givetvis talar jag om orten.mumiemonstret skrev:
Att akronym är "en-ord" får jag leva med även om det låter helt fel i mina öron. Det kan å andra sidan ändras med tiden. Det kan definitivt inte upphovet till SPA/Spa/spa göra så jag räknar fortfarande detta som en vinst i viktigpetterboken.
Produkter som diskuteras: "avfuktare"
Avfuktare
Nedan presenteras vårt sortiment av avfuktare. Avfuktare är viktiga verktyg för att upprätthålla en hälsosam och behaglig inomhusmiljö, särskilt i utrymmen som källare, tvättstugor eller badrum, där fuktighetsnivåerna kan vara höga.
Läs mer
Tja, vi har ett slags FTX aggregat med värmeväxlare som ventilerar rummet. Sen har vi en rätt kraftig extern frånluftfläkt kopplad från ångbastun ut genom fasaden som vi kan använda vid behov. Vent har funkat bra och luften känns fräsch, inte alls tung/fuktig. Men möjligen kan man behöva en avfuktare på sommaren när fukthalten är högre och ingen inga element körs.magnil skrev: