Hej, de är så att vi har ett garage som står på stampad jord grund och har fått en plan att vi skall bygga ett rum där inne då vi endast använder oss utav halva just nu, så planen är att vi skall bygga ett rum som är isolerat osv för att sedan kunna inreda med tv soffa osv, men vi är lite oroliga om det kommer att bli förfuktigt i golvet och hur vi ska göra grunden för rummet på bästa sätt, storleken på rummet kommer att bli 15kvm 3x5M.
Behöver alla tips och ider
MVH Edvin