Jag har kommit fram till att jag behöver bygga ett litet rum i mitt garage, rummet ska bli ca 2*2,5 m för att kunna flytta ut Pump filter och VVB.
Garaget har betong platta ock är oisolerat
Är det något speciellt man måste tänka på när det har med vatten att göra?
Hade tänkt träreglar med syllpapp mot plattan sen 45x70 gips Osb + isolering finns det något för att kunna isolera bättre
Hur hade ni gjort taket på ett sånt bygge? för rummets tak kommer inte gå ända upp i garage taket