Jag har kommit fram till att jag behöver bygga ett litet rum i mitt garage, rummet ska bli ca 2*2,5 m för att kunna flytta ut Pump filter och VVB.

Garaget har betong platta ock är oisolerat

Är det något speciellt man måste tänka på när det har med vatten att göra?

Hade tänkt träreglar med syllpapp mot plattan sen 45x70 gips Osb + isolering finns det något för att kunna isolera bättre

Hur hade ni gjort taket på ett sånt bygge? för rummets tak kommer inte gå ända upp i garage taket
 
Du måste ha avlopp.
Måste kunna tömma både vvb och backspolning för filter.
Måste stå frostfritt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.