Vi bor i ett Eksjöhus i modell ’Lyckan’ med bifogad planlösning (dock utan utbyggnaden vid sofforna). Är det någon som byggt om och/ eller byggt till denna modell och kan ge oss inspiration?
Vi trivs inte med planlösningen och upplever att köket onödigt stort.. Önskar att huset byggts som den nya modellen av ’Lyckan’ och funderar på att kanske vända på köket, men det känns samtidigt väldigt bökigt mtp burspråket och att behöva flytta avlopp i gjuten platta med golvvärme.. Ideér och/ eller inspiration någon?🙏🏼☺️