Hej,
Vi har I dagsläget en balkong ut från badrummet. Eftersom den är i koppling med badrummet så används den väldigt sällan (aldrig). Vi har nu under en tid börjat fundera på vad man ska göra med balkongen och om man kunde göra något med den så att den utnyttjas mer. Vi kom då på att det hade varit en kul idé att bygga om balkongen till bastu. Är det någon som vet om det är möjligt, vad som krävs och om man behöver söka bygglov?
Tack för hjälpen!