Hej !

Någon som vet vad som gäller kring avstånd byggnad nära en lågspänningsledning inom ett fritidshusområde.

Har läst mig till att avståndet ska vara minst 5 meter om det gäller en högspänningsledning med max 55 kv.

Men enligt kartor jag fått är det alltså en lågspänningsledning som går på min tomt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.