Har fått 3 lastpallar över efter diverse materialleveranser. Försöker få lite tips på vad man kan bygga för kul med dem. En kiosk har vi redan byggt. Så skulle vara nånting annat, typ en buss, flygplan, båt eller nånting. Har lite bräder över från tidigare projekt som borde kunna användas. Är väl bra om den inte är för stor så man kan pytsa in den i garaget eller nått förråd när det blir riktig vinter eller vid gräsklipp..

Har ni några roliga lastpallsprojekt att dela med er av?. :)
 
Fan vad kul att få vara först som svarar på en tråd.
Har tyvärr inga ide'er. Sorry!
 
3 pallar blir en bra vedförvaring, kanske ett soptunneställ?
 
En kompost
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.