Hej.
Vi har fått en tomt och ska bygga ett sluttningshus. Vi har kollat runt lite men fastnat för ett hos Mjöbäcksvillan. Slog lite snabbt här på forumet och läste då en massa skräck historier.
finns det inga som är nöjda och det gått bra för?
Är det ngon här inne som byggt villa strömma med dem?
Alla tips mottages.
Mvh