Min tanke är att kapa takstolen (rött streck) och bygga in denna med en gesims av cellplast som möter takavslutet. Tanken är att bygga gesimsen i cellplast (eps). Takstolen kommer således att ligga i ”tomrummet” mellan cellplasten och lecan. För att fästa gesimsen murar jag såklart upp mellan takstolarna.
Vad tror ni? Kom gärna med synpunkter.