M
Rabbithole Johannes Carlsson skrev:
Men det blir inte en bra helhet om man håller på att lappar. Med olika modeller. Kanske du kan flytta skåpet någon annanstans?
Nope. Har verkligen ingen annan plats i köket. Antingen är där en dörr, ett annat rum, en hall, eller fönstersida.

M
M EmmaRa skrev:
Nope. Har verkligen ingen annan plats i köket. Antingen är där en dörr, ett annat rum, en hall, eller fönstersida.
Ritning. På motsatta sidan av kylfrys är nu en köksö för att få någon bänkyta.

• Arkitektonisk ritning av ett kök som visar placeringen av köksö, kylfrys och andra enheter med måttangivelser.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Calle_Tangen
  • Laddar…
M
Resultatet, före/efter. Mycket nöjd med att ha valt att bygga ut befintligt kök tillslut blev jag. Tog lite energi men blev så som jag hoppats.

• Före och efter bilder av ett kök som renoverats, med nya skåp och en modernare design.
    Skapa konto
  • Före- och efterbilder av ett renoverat kök med nya skåp och kylskåp.
    Skapa konto
  • Gilla
ChrisGrimnir33 och 5 till
  • Laddar…
Det ser väldigt mycket mer färdigt ut! Grattis till ett lyckat projekt (även om gångjärnen blev lite fel på luckan)

• Gilla
pean91 och 2 till
  • Laddar…
M
Rabbithole Johannes Carlsson skrev:
Det ser väldigt mycket mer färdigt ut! Grattis till ett lyckat projekt (även om gångjärnen blev lite fel på luckan)
Tack! Gångjärnen kunde nog åtgärdas med nu, så det verkar lösa sig även där :-D.

• Gilla
Rabbithole
  • Laddar…
M milimani skrev:
Resultatet, före/efter. Mycket nöjd med att ha valt att bygga ut befintligt kök tillslut blev jag. Tog lite energi men blev så som jag hoppats.
Vad använder du för överskåp och material?
Har exakt samma mått så tänkte göra likadant :)

M
M Maxxen352 skrev:
Vad använder du för överskåp och material?
Har exakt samma mått så tänkte göra likadant :)
ikeas köksstomme. Lät en lackeringsfirma kapa och sätta gångjärn efter de mått jag hade!

Måla gärna ventilationsgallret i samma nyans som stommen för att bli mindre i ögonfallande.

Är sugen på att göra liknande lösning själv. Funkar detta om kyl och frysen har olika höjd?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.