Har letat förtvivlat efter stor kyl och frys (hela skåp) att bygga in med glidskena eller fästa lucka på. Tyvärr är det lilla som finns ruskigt dyrt.
Jag undrar om det finns någon som vet (eller tror sig veta) om det går att fästa en snickerilucka på en vanlig kyl och frys? Om man väljer en helt platt front med kontrollpanelen inuti borde det gå eller...?
Ingen expert, men... har för mig att jag sätt just det i något inredningsblad. Du kan ju fråga en snickare ochså, men någon annan här på forumet kanske vet?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.