Hej.
Har en liten kylfrys på H140cm x B56cm som jag tänkte bygga in med täcksidor och överskåp.
Har sett att IKEA har färdig stomme för inbyggnad av kyl och frys, men då hamnar kylskåpet på sockel. Vill helst ha skåpet direkt på golv.
Hur har ni andra gjort?

M v h

/Frippe
 
P
F Frippego skrev:
Hej.
Har en liten kylfrys på H140cm x B56cm som jag tänkte bygga in med täcksidor och överskåp.
Har sett att IKEA har färdig stomme för inbyggnad av kyl och frys, men då hamnar kylskåpet på sockel. Vill helst ha skåpet direkt på golv.
Hur har ni andra gjort?

M v h

/Frippe
Skåpet är gjort gör att stå i en garderob.
Du kan utveckla detta som du vill. Sen kan det ju vara fördel med ett sådant lågt skåp att det kommer upp en bit för ergonomin
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.