Hej.
Har en liten kylfrys på H140cm x B56cm som jag tänkte bygga in med täcksidor och överskåp.
Har sett att IKEA har färdig stomme för inbyggnad av kyl och frys, men då hamnar kylskåpet på sockel. Vill helst ha skåpet direkt på golv.
Hur har ni andra gjort?
M v h
/Frippe