Hej!
Vi håller på renovera ett allrum där vi bredvid fönsterna har en liten bit snedtak. Under snedtaket är planen att bygga in tre st Billy-bokhyllor (två st 80 cm breda och en 40 cm).
Har ni några tips? Bör jag bygga en regelram att ställa bokhyllorna på? Djupet på snedtaket motsvarar djupet på Billy, från väggen där snedtaket börjar är planen att göra skåpdörrar.
Tack på förhand.