Ni som byggt in badkar - vad har ni använt för material? Sökte här på forumet och då skrev flera om s k lux-skiva, men de trådarna var några år gamla, är det fortfarande det som gäller? Men det är väl som någon slags frigolit (eller?), hur gör man då om man ska ha som en lite hylla/kant vid sidan av karet? Bygger man sådant av det också? Såg att gustavsberg rekommenderar att leda avloppet direkt till avloppsstammen - är det så ni har gjort?
 
Har vanlig golvbrunn och galler.
Tänk på att du måste ha ett vattenlås någon stans om du sk ha det direkt till avloppet. Det kommer lukta annars.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.