Hej!
Håller på att renovera badrum och har i dagsläget ett fristående badkar. Funderar på att använda det existerande men bygga in det och jag tänkte höra om någon har erfarenhet av det och om det finns saker man bör tänka lite extra på?
Här är badkaret
Håller på att renovera badrum och har i dagsläget ett fristående badkar. Funderar på att använda det existerande men bygga in det och jag tänkte höra om någon har erfarenhet av det och om det finns saker man bör tänka lite extra på?
Här är badkaret
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Administrator
· Skåne
· 8 663 inlägg
Vi byggde in badkaret. Jag har för mig att plattsättaren byggde upp ramen runt att kakla på med lecablock.
Bad honom bygga en bredare kant som man kan sitta på.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Bad honom bygga en bredare kant som man kan sitta på.
Gjorde något liknande och satte in ett dolt element. Så det är även ett gott och varmt gjutjärnsbadkar, men nöjde mig med en målad golvspånskiva som front. Löstagbar så det är lättare att komma åt avloppet. Skivan linoljades flera gånger, framförallt på utsatta ställen men likt förbaskat har den svällt i hörnen. Å andra sidan renoverade jag badrummet för trettio år sedan.
Produkter som diskuteras: "linoljades"
Linolja
Linolja är en naturlig olja som utvinns ur linfrön. Den är en populär ingrediens i flera olika produkter, inklusive målarfärg, träbehandlingar och polish. Linolja har förmågan att tränga djupt in i trä och skyddar det därigenom från att
Läs mer
Administrator
· Skåne
· 8 663 inlägg
Det sitter en lucka längre ner till höger som inte syns i bild. Den sitter precis vid golvbrunnen.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden